Golf Guys: Complete Edition
Tag din golfkølle, tjek vindretningen, sigt godt, vælg kraften i slaget og ram bolden! Skynd dig, for ingen vil vente på dig! Dette spil handler om hastighed, præcision og beslutningstagning. Deltag i turneringstilstand på tilfældige baner med forskellige regler. Opnå så mange point som muligt ved at ramme bolden i midten af målet, vær den første til at slå bolden i hullet før de andre, eller find den bedste måde at slå alle i minigolf med forskellige forhindringer! Funktioner: - Prøv 3 nye fantastiske køller og 3 nye bolde med maksimale stats! - Tag 6 nye temamiljø-skins på - Spil golf battle royale-turneringer og bliv mester! - Spil mod dine venner eller familie i multiplayer for op til 4 spillere! - Øv dine færdigheder før turneringerne i Zen-tilstand - Konkurrér på over 15 baner med forskellige forhindringer og genveje - Tjen pakker ved at vinde turneringer for at få skin-kort, opgraderingskort og penge - Lås op for sjove karakter-skins, golfkøller og bolde i forskellige sjove former - Køb opgraderinger til køller og bolde med optjente mønter - Udfør quests for at indsamle fantastiske belønninger på din belønningsbane Tag vindretning og -hastighed i betragtning, når du udvikler din strategi. Efter hver kamp ryger de dårligste ud – vil du nå finalen, skal du blive på podiet! Hvis du ikke vil spille solo, kan du altid invitere dine venner eller familien til multiplayer! Vælg dine karakter-skins, golfkøller og deltag i en turnering om titlen som bedste golfspiller! Føler du for at øve dig lidt? Tænd Zen-tilstand og bliv en bedre golfspiller! Vælg et kort, vindparametre og træd boldene uden at bekymre dig om tid eller andre spillere! Har du, hvad der kræves for at være den sidste stående og blive golfmester?