Golf Guys: Space DLC
Med denne DLC vil du låse op for: - Astronaut karakter skin - Skin til rumvæsen-karakter - Toy Hammer-bat med maksimal præcision og kraft - Jordbold med maksimal vindmodstand Erobre golfbaner i nye rum-outfits, og slå dine modstandere med et helt nyt bat!