Puff Up
Blæs din ballon så stor som muligt, mens du undgår piggede bolde. Tim dine bevægelser perfekt for at blive større uden at springe — og pas på: jo større du er, desto sværere bliver det! Udfordr venner i den spændende duel-tilstand, hvor 2 spillere går head-to-head! Kapløb mod målstregen eller konkurrér om flest mønter før tiden løber ud — og vind! Lås op for nye balloner med unikke stilarter og tilpas din oplevelse, mens du spiller. Power-up dine evner, tag fat på sjove minispil, og pres dine skills til det yderste! Funktioner: - Duel-tilstand: 1v1-udfordring mod venner - Balloner og skins: Tilpas form og look - Opgraderinger og power-ups: Boost evnerne og vend kampen - 3 ikoniske minispil: Ekstra udfordringer og belønninger - Tilfredsstillende gameplay: Glat, hæsblæsende action hver gang Se hvor stor du kan blive uden at briste under pres!