Nereye götürürse götürsün, o yasak yolda yürüyün. Hayatlarını yaşarken insanlar anı biriktirerek ruhlarını geliştirirler. Bu, geleceğe giden yolu bulmak için harap bir kıtada yol alan genç bir kadının hikâyesidir. Oyun "anı" teması üzerine kurulmuştur. Öyle anlar vardır ki herkes geçmişle ve kendi anılarıyla yüzleşmek zorunda kalır. Hem başarıları hem de başarısızlıkları kapsayan tüm anılar, geleceğin gıdası hâline gelerek kişilerin şekillendirilmelerinde etkili olur. "Atelier Yumia", Yumia ve yol arkadaşlarının inandıkları yolda ilerlerken yol boyunca keşfettikleri anılarla yüzleşmelerini anlatmaktadır. Hikâye: Alchemist Yumia, alchemy ilminin "tabu" olarak görüldüğü bir dünyada, harap bir kıtada saklı kalmış gerçeğin peşine düşer. Artık kıtadaki büyük macerasında ilk adımını atma vakti gelmiştir. Ana özellikler: - Uçsuz bucaksız açık alanda her yöne özgürce hareket edin Kıta, oyuncunun yolunda ilerleyebilmek için çok çeşitli öğeler ve eylemler kullanabileceği, keşfedilmemiş bir diyardır. - Oyun döngüsü Öğeleri sentezlemek için alanı keşfedin ve ingredients toplayın. Yarattığınız öğeler hikâyenin ilerlemesinde kilit rol oynar ayrıca combat ve daha fazla keşif için kullanılabilir. Dışarıda alandayken öğe oluşturmak için "Simple Synthesis" özelliğini, bases inşa etmek için ise "Building" özelliğini kullanabilirsiniz. - Dışarıda alandayken öğe oluşturun ve bases binaları dilediğiniz gibi özelleştirin! İlerleyeceğiniz yolu açmak için keşif araçlarının yanı sıra combat ve synthesis sırasında size fayda sağlayacak öğeler oluşturmak için Simple Synthesis özelliğini kullanabilirsiniz. Ayrıca Building özelliğini kullanarak bases inşa edebilir ve bunları dilediğiniz mobilyalarla dekore edebilirsiniz. Not: Ayrıntılar için lütfen resmi “Atelier Yumia” web sitesini inceleyin. Bu ürünü içeren başka sürümlerin de mevcut olduğunu lütfen dikkate alın. Çift alım yapmamaya özen gösterin. Not: Yalnızca Xbox Series X, 4K/60fps mevcuttur. 4K/60fps Xbox Series S için mevcut değildir.