"Twilight Memories" Costume for Lenja
Lenja için akademi temalı bir kostüm. Lenja için "Twilight Memories" kostümü eklenir. Not: - Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir (ilgili karakterler ekibinize katılmış olmalıdır). - Bu ürün "Atelier Yumia Season Pass" içeriğinin bir parçasıdır. Bu içeriğin dâhil edildiği başka ürünler de olduğunu lütfen dikkate alın. Çift alım yapmamaya özen gösterin. - Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.