Atelier Yumia - "Fantasy Academy" Costume Set
Araştırma yapmaya yeni akademi temalı kostümlerle gidin. Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina ve Lenja için birer akademi temalı kostüm seti (her karakter için birer adet olmak üzere toplam yedi adet). İçerik Listesi: - "High-Class Dream Style" Costume for Yumia - "Boba Tea" Costume for Flammi - "Newbie Maid" Costume for Isla - "Perfect Butler" Costume for Viktor - "Wolf of the Streets" Costume for Rutger - "Ultimate Teacher" Costume for Nina - "Twilight Memories" Costume for Lenja Not: - Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir (ilgili karakterler ekibinize katılmış olmalıdır). - Bu ürün "Atelier Yumia Season Pass" içeriğinin bir parçasıdır. Bu içeriği kapsayan başka ürünler de olduğunu ve bu öğelerin tek tek de satın alınabileceğini lütfen dikkate alın. Çift alım yapmamaya özen gösterin. - Münferit satın alımlarda Yumia ve Flammi'nin kostümlerinin tek tek değil de set olarak satılacağını dikkate alın. - Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.