"High-Class Dream Style" Costume for Yumia
Yumia için akademi temalı bir kostüm. Yumia için "High-Class Dream Style" costume eklenir. Not: - Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir. - Bu ürün "Atelier Yumia Season Pass" içeriğinin bir parçasıdır. Bu içeriğin dâhil edildiği başka ürünler de olduğunu lütfen dikkate alın. Çift alım yapmamaya özen gösterin. - Bu ürün "Atelier Yumia - 'Fantasy Academy' Costume Set" ve "Fantasy Academy' Costume Set for Yumia and Flammi" içeriklerinin parçasıdır. - Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.