Atelier Yumia Season Pass
Season pass ile "Atelier Yumia" oyununun tümüyle keyfine varın! Tüm ücretli DLC'lerin fiyatı, her birinin tek tek satın alınmasına kıyasla daha uygundur. Sezon bileti içeriği: Bonus dâhil 19 öğe 1) Sezon bileti satın alma bonusu: Atelier Yumia - Additional Hair Color Set Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina ve Lenja için beş saç rengi değişikliği (Flammi'nin ateş rengi değişiyor). Her karakter için beş farklı renk mevcuttur. 2-8) Ekipteki yedi karakterin her biri için özel mayo kostümü. 9-15) Ekipteki yedi karakterin her biri için özel akademi temalı costume. 16) Recipe and Blueprint Expansion Pack "The Art of Aladiss" 17) 1. Ek Harita 18) 2. Ek Harita 19) Gust Extra BGM Pack Not: - Season pass satın alma bonusu ve 1-8 arası öğeler ana oyunla eş zamanlı olarak çıkacaktır. 9-19 arası öğelerin Ekim 2025 sonuna kadar çıkması planlanmaktadır. - Her bir öğenin adı, ayrıntıları ve çıkış tarihi değişikliğe tabidir. Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin. - Kostümler ve saç rengi değişiklikleri, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir (ilgili karakterler ekibinize katılmış olmalıdır). - Her bir öğeyi kullanmak için başka gereklilikler de mevcuttur. - Bu içeriği kapsayan başka ürünler de olduğunu lütfen dikkate alın. Set bonusu hariç, bu öğeler daha ileriki bir tarihte tek tek de satın alınabilecektir. Çift alım yapmamaya özen gösterin. Münferit satın alımlarda, 2-8 ve 9-15 arası maddelerdeki kostümler ile ilgili olarak Yumia ve Flammi'nin kostümlerinin tek tek değil de set olarak satılacağını dikkate alın.