"Tales of Graces f Remastered"dan Asbel'in kıyafeti için bir iş birliği kostümü! Yumia için bir işbirliği kostümü eklendi. Not: Bu içerik bazı diller için İngilizce olarak görüntülenecektir. Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.