FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time
Bu Yavaş Yaşam Rol Yapma Oyununa adım at ve aralarında serbestçe geçebileceğin "Hayat" adı verilen 14 farklı iş ile bu hayal dünyasında rahat bir yaşamın tadını çıkar. İster balık tut, yemek yap ve adayı istediğin gibi şekillendir veya bu kocaman dünyadaki canavarlarla savaşmak için arkadaşlarınla bir takım oluştur. Nasıl bir Hayat yaşayacağını seçmek senin elinde! ■Bir Ejderha Yolunu Gizemli Bir Adaya Çıkarıyor Arkeolog Edward ve ekibiyle denizlere açılan bir maceracısın. Bir ejderhanın fosilinden yayılan ışığı takip ederek keşfedilmemiş ve terk edilmiş bir adayı keşfettin. Devasa bir boşluk, kemikten yapılmış bir ejderha ve dünyayı kurtarman için sana yalvaran bir kızın mesajı... 1000 yıl önce yaşam dolu geçmişteki ada ve günümüzdeki ada arasında yolculuk yaparak adadaki yaşama ne olduğunun gizemini çöz! ■Gününü Renklendirecek 14 Eşsiz Hayat Bu dünyada bir "Hayat", iş ile aynı şey. Her birinin kendine ait özellikleri ve eğlenmek için farklı yöntemleri var. Toplayıcı Hayatlarda malzeme veya materyal topla, Zanaatkâr Hayatlarda silahlar yap veya yemek pişir, Savaşçı Hayatlarda canavarlarla savaş. Herhangi bir anda başka bir Hayata geçebilirsin ve kendine ait benzersiz bir yaşam sürebilirsin. ■Adayı Şekillendir! Kendi Kasabanı Kur! Adayı eski ihtişamına kavuşturmak için Hayatları kullanarak materyal topla! Yalnızca evler ve nesneler koymakla kalmayıp manzarayı da değiştirebilir, nehirler ve yollar çizip gerçekten de eşsiz bir ada yaratabilirsin. Evini genişlet, mobilyalar yerleştir ve içeriyi nasıl istersen öyle dekore et! ■Açık Dünyada Bir Maceraya Atıl! Serideki en geniş kıtayı özgürce keşfet! Kayalıklara tırman, nehirler ve göller boyunca yüz veya bineklerle gez. Bu yeni eylemlerle dünyayı sınır tanımadan keşfet! ■Çok Oyunculu Modla Sonsuz Eğlence! 4 kişiye kadar çok oyunculu modun tadını çıkar! Arkadaşlarını adana davet ederek birlikte zindanları keşfedin veya eğlenmek için kendi yolunuzu bulun! İki kontrol cihazın varsa, 2 Kişilik Aile modu ile çevrimiçi bağlantıya ihtiyaç olmadan başka bir oyuncu yol arkadaşın olarak maceraya katılabilir!