Wayfinder
Bir Yol Bulucu ol, dünyanı ele geçiren saldırgan bir gücü geri püskürtürken yolunu ve oyun tarzını seç, güçlerinin kilidini aç. Arkadaşlarınla çıktığın sonsuz maceraları doğrudan şekillendirip özelleştirebileceğin, eşli oynanan bir aksiyon rol yapma oyunu. Yol Bulucular, birlikteyken daha güçlüdür. Bu oyun hakkında Evenor Dünyası paramparça oldu. Dünyanın dört bir yanına yayılan Kaosu Kontrol Altına Almak için bir Yol Bulucu'nun gücünü kullanman gerekiyor. 2 arkadaşınla bir araya gelerek gücünü artır. Değerli teçhizatları ve ganimetleri toplamak için sürükleyici bir dünyayı keşfetme şeklini biçimlendiren özelleştirme değiştiricileri olan mutatörlerle maceralarını kontrol et! Kaosu Kontrol Altına Al Kasvet Hançeri olarak bilinen esrarengiz bir cihazın yardımıyla maceralarla açılan bir kapıdan geçerek her oyun deneyimini özelleştir. Her macerada SENİN oluşturup kontrol ettiğin benzersiz değiştiriciler ve mücadeleler bulunur. Keşfettiğin bölgeleri, karşılaştığın elebaşlarını, topladığın malzemeleri ve dönüştüğün Yol Bulucuları özelleştir. Bir Yol Bulucu Ol Kudretli bir Yol Bulucu'nun gücünü kontrol et ve kullan! Tercih ettiğin oyun tarzına bağlı olarak zayıflatıcı gizli büyülerden ve teknolojilerinden ölümcül dövüş hünerlerine kadar çok çeşitli yetenekleri kullan. Diğer Yol Bulucularla birlikte sürükleyici bir dünyada gez ve maceralarını istediğin gibi şekillendir. Yol Bulucu'nu nasıl oynamak istediğine bağlı olarak en iyi şekilde özelleştirmek üzere keşfedeceğin şeyleri ve mücadele edeceğin düşmanları kontrol et. Keşfet ve Topla Kasvet'e karşı yapılan her av ve keşif gezisinde yeni konumları, canavarları ve teçhizatları keşfedeceksin. Mahvolmuş dünyanın çeşitli bölgelerini onarırken her zırh setini, eşsiz silahı ve yüzlerce daire dekorasyonunu topla. Birlikte Daha Güçlü Yol Bulucular, birlikte daha güçlüdür! Hikaye görevlerini veya en son elebaşı avını arkadaşlarınla birlikte geç; 3 oyunculu eşli oynanışın desteklendiği Wayfinder'da arkadaşlarının maceralarına istediğin zaman katılabilir ve Kasvet'e karşı savaşta arkadaşlarınla birlikte ilerleyebilirsin. Darksiders Genesis, Ruined King: A League of Legends Story ve Battle Chasers: Nightwar oyunlarını yapan çok beğenilen Airship Syndicate stüdyosu tarafından geliştirilen Wayfinder, arkadaşlarınla oynayabileceğin aksiyon dolu bir macera oyunudur.