SWORN
SWORN 1-4 oyunculu, iş birliğine dayalı bir aksiyon rogue-like oyunudur. Yıkımın pençesinde olan Camelot'u keşfet ve yozlaşmış Arthur ve Yuvarlak Masa Şövalyeleri'nin elinden kurtar. Tek Kişilik veya İş Birliğine Dayalı Modda Oyna Yuvarlak Masa Şövalyeleri'ni alt etmek için ister tek başına istersen de arkadaşlarınla birlikte oyna. Karakterlerin gücünü çeşitli şekillerde birleştirerek ve şövalyelik becerilerinde ustalaşarak Arthur'u mağlup et. Yıkımın Pençesinde Olan Camelot'u Keşfet "Kral Arthur efsanesinden tanıdık dostlar ve düşmanlar seni bekliyor. Avalon'un üstünde giderek yayılan karanlığın kaynağını keşfet. Merlin ve Nimue gibi karakterlerle dost ol ve onlardan birçok şey öğren. Ruhbağlı bir şövalye olarak kılıcını adalet için kullan." Fae'in Gücüne Hükmet Fae Lordlarına bağlılık yemini et ve tam gücüne ulaşmak için 200'den fazla eşsiz lütuftan birini seç. Titania'nın arındırıcı alevlerine mi hükmedeceksin, yoksa düşmanlarını rüzgârın hiddetiyle alt etmek için Oberon'un lütfunu mu seçeceksin? Yaratıcılığını Serbest Bırak Camelot'un sürekli değişen savaş meydanlarında çeşitlilik hiç eksik olmaz. Lütufları eşsiz karakterler, silahlar ve yeteneklerle birleştir. Şövalyelik yolunda deneyim kazandıkça binlerce benzersiz dizilimi dene. Değerini Kanıtla Yolculuğuna şövalye yaveri olarak başlayan karakterini, Avalore Işığı'ndan edineceğin yükseltmelerle büyük bir şampiyon hâline getir. Ancak, Arthur'la yüzleşmeye çoktan hazır olduğunu düşünüyorsan bil ki becerilerini sınayacak bir mücadele seni bekliyor. Kendini Kaptır Amerikalı sanatçı Mike Mignola'nın eserinden ilham alınarak harika bir şekilde tasarlanmış bu karikatürize dünyaya adım at. SWORN dünyasına hayat veren muhteşem çizimler ve orijinal müzikleri deneyimle.