Orcs Must Die! Deathtrap
Orcs Must Die! Deathtrap, üçüncü şahıs bakış açısından savaşın kaotik atmosferini sinsi tuzak stratejisiyle birleştiriyor. Savaş Büyücünüz her savaşta güçlendiğinden oyunda tekrara düşmeden sınırsızca oynayın. Tek başınıza veya 4 oyuncuya kadar bir ekiple amansız ork sürülerinin hakkından gelin. Güçlü bir Savaş Büyücüsü rolüne bürün, grotesk düşmanlara karşı yarığı savun, kaosu benimse ve orkları katlet. Kalenin kapısı, seriye yeni eklenen heyecan verici özellikler için ardına kadar açıldı: Dört oyunculu iş birliği modu Daha derin ilerleme sistemleri Rogue-lite strateji seçenekleri Genişletilmiş seviye çeşitliliği ve fantezi temalı devasa dış mekânlar Muhteşem fizikler ve daha fazla absürt ork ölümü Geliştirilmiş üçüncü şahıs nişancı ve yakın dövüş savaş mekanikleri Olağanüstü Güçlü Kahramanlar Her biri kendine özel silahlara, yeteneklere, tuzaklara ve kişiliğe sahip yeni Savaş Büyücüleri arasından seçimini yap. Her kahraman farklı oynanış tarzlarına göre tasarlandı ve esnek oynanışları sayesinde her biri ister tek başına ister diğer tamamlayıcı kahramanlarla beraber destansı ork katliamlarına imza atabilir durumda. İster Tek Başına İster Birlikte... Katliamı Dörde Katla Oyunun tadını tek başına veya 4’e kadar oyuncudan oluşan takımlar hâlinde, iş birliğine dayalı olarak çıkar. İki seçeneğin de kendine has zorlukları ve ödülleri var. Oyun, her koşulda dengeli ve heyecan verici bir deneyim sunmak adına, oyuncu sayısına göre kendini düzenleyecek şekilde tasarlandı. Her Deneyim Birbirinden Farklı Kahramanı, tuzakları, silahları, istatistikleri ve direkt olarak seviyeleri etkileyen rastgele güçlendirmeler ve zayıflatmalarla birlikte gittikçe zorlaşan ork ve diğer çirkin yaratık dalgalarına karşı savunma yap. Hava ve saat gibi çevresel unsurların da düşmanların ve savunma seçeneklerinin üzerinde etkisi var. Bu güçlendirmeler ve zayıflatmalar birikirken gittikçe büyüyen sürülere karşı hücum edebilirsin veya kale merkezine dönüp şiddetli bir elebaşı savaşında amansız bir Ork Generali'nin karşısına çıkmadan önce kahramanını, silahlarını ve tuzaklarını güçlendirebilirsin. Destansı Savaşlar Yiğitliğin ve dâhiyane tuzakların eşi benzeri olmayan ork kıyımlarına imza attığı, geliştirilmiş savaşları deneyimle. Hareketlerine direkt tepki aldığın, çok sıkı üçüncü şahıs nişancı ve yakın dövüş savaşlarına gir. Fizik tabanlı çılgın etkileşimlerle ve absürt ragdoll fizikleriyle eğlencene eğlence kat. Tuzakların orkları şahane bir şekilde savururken, ezerken, keserken ve yakarken gözlerin bayram etsin. Klasik Orcs Must Die! Havası Orcs Must Die! Deathtrap, serinin sevilen mizahına, kişiliğine ve büyüsüne son derece sadık. Esprili ork konuşmaları, orkları çığlık attırarak uçuran abartılı fizikler ve olmazsa olmaz gitar ile davul ağırlıklı sert müziklerle beraber adrenalini her an doruklarda yaşayacaksın.