Wizard of Legend 2
Efsaneler ve büyülerle dolu bir çağda dünyanın dört bir yanındaki hırslı büyücüler, Uçan Topraklar'da düzenlenen tehlikeli Efsane İmtihanlarını başlatmak için bir araya geldi. Bu imtihanları birçokları deneyecek, birçokları da başarısız olacak. Yalnızca Arcana'nın kaotik ve her daim değişen element güçlerinde gerçekten ustalaşan kişiler Efsane Büyücü olabilir! Orijinal zindan keşif oyununun eleştirmenlerden tam not alan, aksiyon dolu devam oyunu Wizard of Legend 2'nin tahmin edemeyeceğin kadar tehlikeli yepyeni imtihanlarını karşılamaya hazırlan. Yeni göz alıcı 3B görseller ve hızlı tempolu 4 oyunculu çevrimiçi eşli oynanış modu seni bekliyor. Tanıdığın ve tanımadığın tüm Arcana'ları kuşanıp yepyeni kurnaz büyü kombinasyonlarını deneyebilirsin. Her daim değişen bu rogue-lite mücadelelerine defalarca dönerek ölümsüzlüğe ulaşmaya çalışmak senin elinde. EFSANEVİ İMTİHANLARIN ÇAĞINA GERİ DÖN Uçan Topraklar'da büyü güçlerini sınama vakti geldi. Bu mekân, efsane olmaya layık bir büyücü bulabilmek adına Lanova'nın baş büyücüsü Hieronymus tarafından büyüyle oluşturulmuştur ve her daim değişen bir yapıya sahiptir. Girdiğin imtihanları izleyen ve sana bazen destek bazen de köstek olan büyücü konseyinin özgün, güçlü üyelerini giderek daha yakından tanıma fırsatına sahip olacaksın. ARCANA'NIN GÜCÜNÜ AÇIĞA ÇIKAR Tanıdığın ve tanımadığın tüm Arcana'ların gücüne hükmetmeye hazır mısın? Ortamda bulunan kaotik büyü güçlerini dize getirerek mermilere dönüştüren saldırılar, büyülü yakın dövüş darbeleri, hortumlu fırtınalar ve daha fazlası seni bekliyor olacak. İmtihan sırasında Arcana'nı (ve oyun tarzını) beklenmedik şekillerde değiştirecek güçler keşfedebileceksin. Karıştır, eşleştir, dene ve en sevdiğin kombinasyonları bul... Ta ki her seferinde yeni favorini bulana dek... ELEMENTLERDE USTALAŞ Ateş, su, toprak, yıldırım, hava ve kaosun ham gücüne hükmet. Arcana'nı geliştirerek kaderini değiştirecek Yadigarları kuşanıp oyundaki ihtimalleri ve oyunun potansiyelini değiştir. Ateşin ham gücüne veya toprağın dayanıklılığına odaklan. Hızlı hareket et, daha hızlı Arcana savur veya her imtihanda gerektiği gibi denge kurmaya çalış. AZMET VE MUZAFFER OI Tehlikeli imtihanların hiçbiri birbirine benzemeyecek, şansın da senin yanında olduğu söylenemez. Senden önce gelip gidenlerin hatalarından ders aldığın kalıcı rogue-lite ilerleme sistemi, bir sonraki denemende sana daha fazla büyülü seçenek sunacak. Denediğin her imtihan, seni Efsane Büyücü olmaya bir adım daha yaklaştıracak!