Soulstone Survivors
Soulstone Survivors, seni acımasız sürülere ve devasa ana düşmanlara karşı destansı savaşlara sürükleyen hızlı tempolu bir aksiyon roguelite oyunudur. Tanrısal güçler elde etme yolunda hiçliğin sırlarından faydalanarak benzersiz dizilimler üret, güçlü silahların kilidini aç ve karakterini yepyeni zirvelere taşı. Her gibi eşsiz oynanış tarzına, yetenek ağacına ve uzmanlığa sahip çok sayıda farklı Hiçlik Avcısından biri olarak maceraya atıl. İster ham güce odaklan ister titiz stratejilere, savaş alanına hükmedebileceğin sayısız yol keşfedeceksin. Devasa Titanlarla savaş, güçlü rünleri birleştir, yüzlerce aktif ve pasif yeteneği keşfederek durdurulamaz sinerjiler oluştur. Xbox One’da mevcut değil.