Submarine Survivor
Denizlerin ustası ol, okyanusun altında yatanları kontrol et ve keşfetmek için bir gün daha hayatta kal! Okyanusun derinliklerine dalmaya, korkunç deniz yaratıklarıyla yüzleşmeye ve roguelite aksiyon oyunu Submarine Survivor'da deneyim kristalleri toplamaya hazır ol! Mavi bilinmeyenle yüzleşirken Okyanusun Efendisi olmak için denizaltılarını çeşitli silah ve fiş kombinasyonlarıyla yükseltmen gerekecek. Submarine Survivor, görev noktalarıyla dolu 2D haritalarda geçen son derece özelleştirilebilir savaşlar ile keşifleri dengeler. Harita hedeflerini tamamlarken çeşitli silahlarını kullanarak düşman modlarını etkili bir şekilde savuştur. Sonunda heyecan dolu bir baş düşmana karşı dövüş! Oyunun oynanış şeklini değiştiren değiştiricilerle zorluk seviyesini ayarla, araştırma yaparak pasif yükseltmeler kazan, kuşanabilir eşyalar üret ve anında strateji belirle. Oyunda ilerledikçe filonu geliştirmek için yeni denizaltı modellerinin kilidini açarsın.