Monster Survivors: Complete Edition
Dünya korkunç yaratıklarla dolup taştı ve yalnızca en dayanıklılar hayatta kalacak! Sonsuz canavar dalgalarıyla savaş, devasa bosslarla yüzleş ve hayatta kalanlarını geliştirerek durdurulamaz hale gel. Özellikler: - 2 yeni hayatta kalan: Echo ve Rootsy! - Sandıklar ve yükseltmeler için 5000 altın - Hayatta kalanlarını terfi ettirmek için 300 kristal - Sandıklar ve yükseltmeler için 300 mücevher - Durmaksızın aksiyon: Sonsuz canavar dalgalarıyla savaş ve hayatta kalma becerilerini sınırla - Destansı boss savaşları: Devasa yaratıklara karşı savaş ve güçlü ödüller kazan - Hayatta kalan yükseltmeleri: Yetenekleri aç ve karakterlerini seviye atlat - Sürekli değişen oynanış: İki oyun asla aynı değildir! - Sürükleyici deneyim: Çarpıcı görseller ve yoğun ses efektleri Her oyun yeni bir meydan okuma! İstatistiklerini geliştir, yıkıcı yetenekler açığa çıkar ve kıyamet boyunca yolunu açarken destansı eserler satın al. Canavarlar seni alt etmeden önce ne kadar dayanabilirsin?