Grind Survivors
ACIMASIZ SÜRÜYLE KARŞI KARŞIYA GEL Grind Survivors seni devasa bir iblis avcısı olarak bitmek bilmeyen cehennem yaratıklarıyla savaştığın, amansız bir rogue ve hayatta kalma benzeri aksiyonun içine atıyor. İblislerin yol açtığı kıyamet sonrası bir Dünya'da geçen her tur, hayatta kalma mücadelesi ve daha da güçlenmek için bir şans. Patlayıcı mermi cehennemi kaosundan kaçın, güçlü yükseltmeleri biriktir ve benzersiz istatistikleri, özellikleri ve kökenleri olan, prosedürel olarak oluşturulmuş silahları yağmala. YAĞMALA, EVRİMLEŞ VE HÜKMET Düşürdüğün her iblis, bir sonraki favori silahını gizliyor olabilir. Nadir bulunan eşyalar, oynanışlarını değiştiren güçlü avantajlar ve benzersiz özelliklere sahiptir ve kademeleri yükseldikçe daha da sert vururlar. Dökümhanede silahları birleştirerek özel güçlü bir silah elde edebilir, hayalindeki avantaj kombolarını biriktirebilir veya riskli yükseltmelerle şansını zorlayabilirsin. Cesur mu hissediyorsun? İstatistikleri tekrar değiştirip neler çıkacağını gör. Grind Survivors'da her silah, oyunu kendi lehine çevirmek için bir şanstır. YANAN BİR DÜNYA Vahşi grafikler, çok sayıda cehennem biyomu ve yapını sınırlarına kadar zorlayan sonsuz bir ölçekleme moduyla Grind Survivors, durmaksızın aksiyon, tatmin edici bir ilerleme ve toza çevireceğin bir sürü iblis sunuyor. ÖNEMLİ ÖZELLİKLER - Bitmeyen Sürüler: Sürekli büyüyen iblis sürüleriyle savaşıp hayatta kal. - Kendi Yolunu Yap: Her turu şekillendiren sinerjilerin kilidini aç ve yükseltme biriktir. - Yağma Odaklı Savaş: Rastgele niteliklere sahip prosedürel olarak oluşturulmuş silahları keşfet. - Risk ve Ödül Üretimi: Dökümhanede yüksek riskli seçimlerle donanımı yükselt. - Çeşitli Biyomlar: Kavrulmuş şehirlerde, yanan ormanlarda ve bozulmuş topraklarda savaş. - Göz Alıcı Görseller: Kan ve yıkımla dolu, karanlık ve yoğun bir sanat tarzı. - Sonsuz Mod: Sonsuz ölçeklenebilir hayatta kalma oyununda nihai yapını test et.