Devil Jam
Cehennem'in alevleri içindeki derinliklerinde geçen hayatta kalma benzeri roguelite oyunu Devil Jam'de mosh pit'lere dalmaya hazır ol. Şeytan'la lanetli bir sözleşme imzaladıktan sonra yer altı dünyasına sürüklendin ve ölümden sonraki hayatının konserini vermeye zorlanıyorsun. İçine ruhlar kaçmış enstrümanlarla ve riff'lerle dolu bir ruhla yola çık, kafayı kırmış hayranların, vahşi yaratıkların ve baş belası rakiplerin sonsuz dalgalarıyla savaş. Her yolculuk yeni bir doğaçlama seansı gibi, sayısız mücadele ve benzersiz, 12 yuvalı bir envanter sistemi neredeyse sonsuz karakter yapısı imkânı tanıyor. Dövüşlerde ustalaş, metal müziğin gücünü kullan ve bizzat Ölüm'ü yenerek gelmiş geçmiş en büyük metal ikonu olarak tarihe geç. Önemli Özellikler: - Derin Envanter Stratejisi: Pozisyonların önemli olduğu, sinerjilerinse daha önemli olduğu benzersiz, 12 yuvarlı teçhizat sistemi. - Elle Çizilmiş Cehennem Manzaraları: Yeraltı dünyasına hayat veren şık, animasyonlu karakterler ve efektler. - İkonlarla Yüzleş: En büyük metal şarkıcısı Ölüm'ün de dâhil olduğu güçlü boss'lara meydan oku. - Yüksek Hızlı Yolculuklar: Kendini yüksek ritimli, heyecanlı yeraltı dövüşlerine bırak. Seni her zaman koltuğunun kenarında tutacak aksiyon yüklü hesaplaşmalarda yeteneklerini ve hayatta kalma yeteneklerini test et.