Endless Deaths
"Endless Deaths", oyuncuları zombi kıyametinin kalbine sürükleyen yoğun bir yukarıdan aşağıya çift çubuklu nişancı rogue benzeri oyundur. Tek bir kurtulan olarak göreviniz, hayatta kalmak için çeşitli silah ve karakter yetenekleri kullanarak, amansız zombi ordularıyla dolu prosedürel olarak oluşturulmuş seviyelerde gezinmektir. Oyunun beş ayrı fayans seti ve hiçbir iki görevin asla aynı olmamasını sağlayan prosedürel üretimi sayesinde her oyun benzersiz bir meydan okumadır. Oyuncular, görevler sırasında seviye atladıkça sürekli ilerleme yaşayacak, artan tehditlere uyum sağlamak için ekipmanlarını yükseltecek ve değiştirecekler. Oyun, pompalı tüfeklerden ve tüfeklerden patlayıcı silahlara kadar çeşitli ateşli silahlara sahiptir ve dinamik savaş stratejilerine olanak tanır. Ayrıca oyuncular, her biri umutsuz durumlarda gidişatı değiştirebilecek benzersiz özel yeteneklere sahip birden fazla karakter arasından seçim yapabilir. "Endless Deaths"in hızlı tempolu, çift çubuklu nişancı mekaniği, hızlı reflekslerin ve stratejik düşüncenin hayatta kalmak için çok önemli olduğu adrenalin pompalayan bir deneyim sunar. Oyuncular yeni güçler ve yükseltmeler kazandıkça, güç dalgalanmasını hissedebilir ve zombi sürüsüne karşı durdurulamaz bir güce dönüşebilirler. "Endless Deaths", sonsuz tekrar oynanabilirlik ve her zaman yeni ve heyecan verici bir kargaşa sunarak, onu rogue benzeri oyunların ve zombi atıcılarının hayranları için mutlaka oynanması gereken bir oyun haline getirir. Koşular arasında, bir sonraki koşuda hayatta kalma olasılığınızı artırmak için pasif yeteneklerinizi yükseltebilirsiniz. Amansız saldırıdan sağ çıkıp güvenli eve giden yolu bulabilir misiniz yoksa sonsuz ölümlerin bir başka kurbanı mı olacaksınız?