Bloodshed
Bloodshed, Roguelite ögelerinin, retro tarzı görseller ve birinci şahıs "Survivors-vari" hareketli savaş aksiyonu ile birleştiği keyifli bir karışımdır. Sonu gelmeyen hortlak düşman dalgalarına karşı koy, tecrübe puanı topla ve hem yeteneklerini hem de silahlarını savaşta yükselterek geceden sağ çık. Öldükten sonra bile binbir emekle kazandığın para sende kalır, bu para sayesinde daha fazla ilerleme kaydetmeni sağlayıp genel oynanışa da derinlik katan uzun süreli geliştirmeler ve kilidi açılabilir içerikler alabilirsin. Mensupları, kıyameti getirmek üzere kadim bir tanrıyı diriltmek için uğursuz bir plan yapan Tarikat'ın hain tehdidine karşı koy. Sayısız tarikatçı, hortlak, iblis ve diğer gece yaratıklarıyla savaş ve onları çıktıkları mezara (geri) gönder! Her düşman benzersiz bir zorluk teşkil eder ve kendine özgü bir strateji gerektirir. Ayrıca çabuk hazırlansan iyi olur çünkü sürülerce gelecekler! Bloodshed, her biri farklı beceri ve oynanış tarzlarına sahip geniş kapsamlı bir oynanabilir karakter kadrosuna sahiptir ve bu sayede kişiye özel bir oyun deneyimi sunar. Elinde bulunan muazzam büyüklükteki bir silah ve yetenek yelpazesi ile farklı dizilimleri deneyerek hayatta kalmak için en iyi stratejiyi keşfedebilirsin. Birazcık şans ve doğru strateji ile karanlık sürülerine karşı duracaksın! Ölüm, ilerlemene mani olmaz. Bloodshed'de daimi yükseltmeler, kilidi açılabilir içerikler ve sürekli geliştirmeler seni bekliyor. Ayrıca binbir emekle kazandığın parayla kalıcı yükseltmeler alma imkânın da var. Bununla birlikte, isteğe bağlı görevleri tamamlayarak yeni yeteneklerin ve oyun elementlerinin kilidini açabilir, her seferin seni Tarikat'ın karanlık dünyasının daha derinlerine sürüklemesini sağlayabilirsin. Özellikler: Etkileyici FPS Oynanışı: Çeşitli biyomlarda hızlı tempolu, şiddetli otomatik ateş savaşlarını deneyimle Geniş Karakter Yelpazesi: Her biri benzersiz güçlü ve zayıf yönlerin yanı sıra özel becerilere sahip olan farklı kahramanları oyna. Büyük Bir Cephanelik: Çok sayıda silah ve yeteneği keşfedip yükselterek mükemmel dizilimi oluştur Kalıcı Yükseltme Sistemi: Sürekli ilerleme kaydedip kalıcı karakter yükseltmelerinin kilidini açarak yeniden oynanabilirliği artır Dinamik Düşman Sürüleri: Benzersiz becerilere ve saldırı düzenlerine sahip, duruma ayak uydurabilen düşmanlarla savaş. Çok daha fazla ganimet veren seçkin düşmanlarla çarpış! Retro Görünüm, Etkileyici Çatışma Hissi: Pikselli Boomer Shooter grafiklerinin ve son derece dinamik, akıcı hareket mekaniklerinin keyfini çıkar. Sürükleyici Müzikler: Aksiyon şiddetini artıran, oyuna adapte olan müziklerle Bloodshed'in atmosferik dünyasına dal. Vahşi Savaş: Görsel açıdan çarpıcı kan efektlerinin ve her savaşı bir üst noktaya taşıyan tatmin edici savaş mekaniklerinin keyfine var. Değiştirilebilen Ateş Modları: Daha Survivors-vari bir deneyim için otomatik ateşi kullan ya da "manuel nişana geç" ve istediğin gibi ateş et!