Monsters are Coming! Corrupt Edition
Corrupted Edition ile Monsters are Coming!'in sunduğu her şeyi deneyimle. Bu ışıltılı paket, hareket eden bir şehri acımasız canavarlardan koruduğun bir kule savunma ve hayatta kalma rogue-lite oyunu olan ana oyunun yanı sıra, yeni bir biyom, kahraman, merkez binaları, canavarlar ve daha fazlasını içeren Power Corrupts DLC'sini de içerir.