TerraTech Legion
Gezegenler yok oluyor. Onları geri alabilecek bir şey inşa et. Bir YZ bot sürüsü galaksiyi kasıp kavuruyor ve yoluna çıkan her şeyi asimile ediyor. Çelik gibi sinirlere sahip aykırı bir Tech pilotu olarak bu katliamı durdurmak sana düşüyor. Onları geri püskürtmeye yetecek kadar hızlı, acımasız ya da ağır bir şey inşa et ve hepsini hurdaya çevir. TerraTech Legion, orijinal TerraTech'in arkasındaki ekip olan Payload Studios'un elinden çıkan bir mermi cenneti oyunu. Serinin meşhur blok tabanlı araç yapımını alıp onu sürülerin, bossların ve denemeye değer kötü fikirlerin bol olduğu bir roguelite oyununa taşıyor. Senin tarzında savaşan bir Tech inşa et... 200'den fazla silah, itiş takımı ve yardımcı bloklar sayesinde işe yarayabilecek çılgın fikirlerin bir sonu gelmeyecek. Tekerlekler, iticiler, testere bıçakları, yörünge lazerleri... Tüm bunları istediğin gibi bir araya getirebilirsin. Dört TerraTech Şirketinden her biri kendi blok ve yetenek setine sahip, bu yüzden başlamak için seçtiğin konum ne inşa edeceğini ve nasıl savaşacağını belirliyor. Her şeyin nasıl bir araya geleceği tamamen senin elinde. Silahları üst üste koyarsan bir silah platformuna dönüşürsün. Ön tarafı ağırlaştırırsan çarpma için tasarlanmış bir araca dönüşürsün. İtici takımlarına yüklenirsen hızlı, kırılgan ve yakalanması zor bir araç olursun. Parçaları nereye koyduğun önemli; ağırlık, denge ve araca gerçekten yön verebilmen gibi unsurlar burada belli olur. Pilotunu seç... Jean Pierre sıkı vuruşlar yapar ve durmak nedir bilmez. Çarpışmalar için hazırlanmıştır ve onu yavaşlatmak imkânsızdır. Mikela düşmanları sersemletir ve en nadir bloklar eline geçene kadar şansını zorlama riskini göze alır. Sam düşmanların içinden geçer ve kritik vuruşlarla hasarını ikiye katlar. Cepheid ardında bir plazma izi bırakarak savaş alanında süzülür. Her karakterin kendine özgü başlangıç donanımı ve bir oyun tarzı var. Sana uyan savaş tarzını bul. Sürüye karşı diren... Her biri botlarla, sınır karakollarıyla ve fabrikalarla dolu dört farklı gezegen var ve hepsinin sonu acımasız bir gezegen bossuna çıkıyor. Görevler arasında yeteneklerini geliştirerek gücünü bir üst seviyeye taşı ve her yeni denemede öfkeni ortaya koy. Sonsuzluğa kucak aç... Ne kadar direnebilirsin? Kontrol noktaları, seferler ve çıkış yolları olmayan Legion botlarının ve bosslarının sonsuz saldırısına atıl. Sadece sen, dizilimin ve yüksek skorun olacak. "