Dungeon Village 2
Burada yeni bir efsane başlıyor! Çayırlarda, karlı alanlarda, hatta yer altında bir kasaba kur ve yönet! Maceracıları ziyarete gelmeye ikna etmek için hanlar, silah mağazaları ve daha fazlasını kur. Nesneler ve ekipmanlar kullanarak maceracılarını güçlendir ve onların maceralarından daha fazla altın ve deneyim elde etmelerine yardımcı ol. Keşfedilecek yeni zindanlar ve savaşacak yeni canavarlar ara! Maceracıları cezbetmek için yardıma mı ihtiyacın var? Unvanlar kazanmak için yeni tesisler kurmayı, yeni yiyecek türleri satmayı veya yerel alanı iyileştirmeyi dene. Denemeyi sürdürürsen bazı nadir ödüller elde edebilirsin... Kasaban geliştikçe ve popülerleştikçe, maceracılar sadece kasabanı ziyaret etmekle kalmaz, aynı zamanda temelli olarak buraya taşınır! Önceki oyunun düşman kadrosu, dövüşülecek bir dizi tuhaf yeni canavarla genişletildi. Kartlarını doğru oynarsan bazı canavarlar uysallaşır ve sana katılır! Onlara atıştırmalıklar ver ve onları mutlu et; bakarsın görevlerinde senin değerli birer müttefikin olurlar. Yeni alanların kilidini açmak için dünya haritasının daha büyük bir bölümünü keşfet. Yeni bir başlangıç mı yapmak istiyorsun? Daha önce görmediğin canavarları ve cesur yeni maceracıları keşfetmek için kasabanı farklı bir bölgeye taşı. Diğerlerinin arasından sıyrıl ve krallığın şimdiye kadar gördüğü en büyük kasabayı yarat!