Harvest Moon: Home Sweet Home Special Edition
Köklerine Dön! Harvest Moon: Home Sweet Home Special Edition, seni şehir hayatının koşuşturmasından uzaklaştırıp çocukluk kasaban olan Alba Village’in büyüsüne ve sadeliğine davet ediyor. Yemyeşil doğa ve parıldayan nehirlerle çevrili Alba, taze tutulan balıkları, lezzetli ev yapımı sebzeleri ve sıcak kalpli topluluğuyla tanınır. Ama Alba daha iyi günler gördü. Azalan nüfusu ve yaşlanan topluluğuyla köyün yeni bir başlangıca ihtiyacı var. Alba’ya yeni bir hayat vermek ve onu tekrar canlı, misafirperver bir yere dönüştürmek senin görevin. Eski dostlarınla yeniden bağ kur, yeni yüzlerle tanış ve bu sakin köyü turistler ve gelecekteki sakinler için canlı bir cennet haline getirmeye yardım et! Zorluğa hazır mısın? Anlamlı İlişkiler Kur – Harvest Moon: The Winds of Anthos’tan iki hayran favorisi Ella ve Nikolai de dahil olmak üzere sevimli bekâr ve bekâret adaylarıyla tanış! Aşık ol ve kalbinin istediği kişiyle evlen. Günlük etkileşimler, düşünceli hediyeler ve her karakterin hayatı ve hayalleri hakkında daha fazla bilgi veren hikâye odaklı kalp olayları ile dostluklarını derinleştir. Çiftçilik Yap, Balık Tut ve Yeni Bir Hayat Kur – Mevsimlik çeşitli ürünler yetiştir, inek, tavuk ve koyun gibi sevimli hayvanlara bak ve çiftliğini genişletmek için yükseltmelerin kilidini aç. Sakin nehirlerde balık tut, nadir cevherler çıkarmak için gizli mağaraları keşfet ve ödüller kazanmak ve itibarını artırmak için köy halkının isteklerini tamamla. Mutlulukla Alba’yı Büyüt – Köye olan olumlu etkinizi yansıtan benzersiz bir kaynak olan Happiness’ı topla ve yay. Ne kadar çok Happiness toplarsan, Alba o kadar çok dönüşür — yeni binalar, işletmeler, özel etkinlikler açılır ve eski sakinler geri dönmeye ya da yenileri taşınmaya teşvik edilir. Topluluğu Kutla – Alba’nın eşsiz kültürünü sergileyen heyecan verici mevsimlik festivallere, eğlenceli yarışmalara ve yerel geleneklere katıl. At yarışları, balıkçılık turnuvaları, çiçek festivalleri ve daha fazlası seni bekliyor — her biri mini oyunlar, ödüller ve toplulukla daha derin bağlar sunar. Her Zamankinden Daha Hızlı Keşfet – Günlük işleri tamamlamak, teslimatlar yapmak veya Alba’nın manzarasının tadını çıkarmak için mükemmel olan Doc Jr.’s Hoverbike 5000 ile şehirde hızla gezin. Daha hızlı seyahat et, daha fazla iş yap ve yeni konfor seviyelerinin keyfini çıkar!