Wanderstop
Wanderstop, değişim ve çay hakkında, anlatı odaklı ve iç ısıtan bir oyundur. Alta adında yenik düşmüş bir savaşçı olarak oynarken büyülü bir ormanın içinde bir çay dükkânı işletecek ve oraya uğrayan müşterilerle ilgileneceksin. Ancak Alta burada olmak istemiyor. Buradan gitmenin bir yolunu bulduğu anda çay dükkânı onun için kısa ve acı dolu bir anıdan ibaret olacak. Wanderstop, bir çay dükkânı işletme rutinidir. Çay için gerekli olan malzemeleri yetiştir ve topla, sonrasında hepsini alışılmışın dışında bir çay yapma düzeneğinde bir araya getir. Bu sırada dükkâna uğrayan birçok yolcuyla sohbet et, hikâyelerini öğren ve ağızlarına layık bir çay hazırla. Boş zamanında etrafı toplayabilir, dükkânı kendi tarzına göre dekore edebilir veya bir kupa çayla bir bankta oturup kendi düşüncelerini dinleyebilirsin. Hiçbir şey yapmamak da iyi olabilir. Bu dükkân sabır ister ve kontrolsüz gelişim peşinde olanları reddeder. İşte Alta'nın burada kalamama sebebi bu. İşte bu yüzen bunu asla başaramayacak. Dükkânın gerektirdikleri, onun karakteriyle tamamen zıt. O bir savaşçı! Kim dünyanın en büyük şampiyonu olan bir savaşçıyı uysal bir esnafa dönüştürmek ister ki? Sahip olduğu onca yeteneğe rağmen... Hayır hayır, bunu yapamayacak, yapamaz... Wanderstop, Stanley Parable ve The Beginner's Guide'ın yaratıcısı Davey Wreden, Gone Home ve Tacoma'nın yardımcı yaratıcısı Karla Zimonja ve Minecraft'ın müziklerini yapan Daniel ""C418"" Rosenfeld'in dâhil olduğu Ivy Road ekibi tarafından yapılan bir oyundur.