Tiny Bookshop
Her şeyi geride bırakın ve bu rahat anlatımlı yönetim oyununda deniz kenarında küçük bir kitapçı açın. Küçük Kitapçınızı farklı kitaplar ve eşyalarla doldurun, manzaralı yerlerde dükkan açın ve yerel halkı tanırken rahat ikinci el kitapçınızı işletin. Topladığınız eşyalarla Tiny Bookshop'unuzu dekore edin. Dükkanı bitkilerle donatmak mı istiyorsunuz? Belki de ürkütücü bir mum ışığı atmosferi daha çok tarzınıza uygundur? Her eşya müşterileriniz üzerinde bir etkiye sahiptir ve yeni mekanikler getirebilir. Doğru kişiye doğru kitabı önerin ~ veya onların edebi ufkunu genişletmeye çalışın? Bazen sevdikleri bir kitabı bulmak için sadece biraz yardıma ihtiyaçları vardır! Bookstonbury'nin tuhaf karakterleriyle arkadaş olun ve birbirinize yardım edin! Onlar dost canlısıdır, söz veriyorum :) Yerel halkın okuma alışkanlıklarını karşılamak için farklı türlerde kitaplar stoklayın ve müşterilerinizin gelmesini izleyin. Kasabanın her yeri biraz farklı bir kitleyi çekiyor, bu yüzden kitlenizi tanıyın ve usta bir kitapçı olun! Büyüleyici Bookstonbury-by-the-Sea'nin manzaralı yerlerini keşfedin ve kasabanın tüm ayrıntılarını öğrenin. Uzun tarihini keşfedin ~ Bookston Burgh'da neler oldu? Ve St. Bookston gerçekte kimdi? Bookstonbury'nin her köşesini keşfederken sırları ortaya çıkarın, öğeleri toplayın ve pul koleksiyonunuzu büyütün. Kim bilir başka neler bulacaksınız? Gelişmelerle ilgili daha fazla bilgi almak ve diğer kitap severlerle sohbet etmek istiyorsanız, artık Discord'da bizi bulabilirsiniz!