Harvest Cafe
Harvest Cafe, oyunculara kendi çiftliklerini yönetme ve tarım yapma fırsatı sunar. Oyuncular, sebzeleri, meyveleri ve diğer ürünleri yetiştirerek çiftliklerini büyütürler. Hayvanları besleyip bakımını yaparak süt, yumurta ve et gibi gıdaları elde ederler. Ayrıca çevreden topladıkları malzemeleri kullanarak yeni tarım alanları oluşturabilir ve çiftliklerini geliştirebilirler. Oyuncular, çiftliklerinde yetiştirdikleri ürünleri köy merkezindeki kendi restoranlarında satışa sunarlar. Restoranda, oyuncular müşterilere lezzetli yemekler pişirir ve servis ederler. Oyuncular, farklı tarifler deneyerek menülerini çeşitlendirebilir ve müşteri memnuniyetini artırmak için özel yemekler hazırlayabilirler. Oyun, geniş bir adada geçer ve oyunculara keşfetme fırsatı sunar. Oyuncular, terk edilmiş limanlar, binalar ve dükkanlar gibi yerleri keşfederek onları tamir ederler. Bu sayede adayı yeniden canlandırır ve turist çekmeye başlarlar. Keşif sırasında oyuncular, yeni tohumlar, hayvanlar ve değerli malzemeler bulabilirler. Oyuncular, restoranlarını geliştirmek ve büyütmek için işletme yönetimi becerilerini kullanırlar. İlerleyen bölümlerde oyuncular, işe alacakları aşçılar ve garsonlar gibi personel ile işlerini kolaylaştırabilir ve daha fazla müşteriye hizmet verebilirler. Ayrıca, kazandıkları parayı restoranlarını yükseltmek ve çalışanlarına eğitim vermek için kullanabilirler.