Corner Kitchen Fast Food Simulator
Pişirme ekipmanları satın alın, lezzetli yemekler hazırlayın ve aç müşterilere servis yapın. Kurulumunuzu yükseltin, müşteri yorumlarını okuyun ve şehirdeki en iyi fast-food mekanı olmak için işinizi büyütün. Bir işçi kiralayın Koşucu - Yiyecek kutularını taşır, malzemeleri stoklar ve pişirme istasyonlarını yeniden doldurur. Şef Yükseltmesi - Artık istasyonunda yemek kutuları mevcut olduğunda istasyonları dolduruyor. Temizlikçi - Restoranı tertemiz tutar, artık çöp yığınları yok! Kasiyer - Siparişleri alır, yiyecekleri toplar ve müşterilere servis yapar. Restoran Genişlemesi Restoranınızı büyütün, pişirme alanını genişletin ve hatta daha fazla müşteri için ikinci bir kat açın! Yoğunlukla başa çıkmak ve müşterileri mutlu etmek için ekstra yazar kasa ekleyin. Süsleyin & Kişiselleştirin Duvarları ve zeminleri tarzınıza uyacak şekilde boyayın. Restoranınızı öne çıkarmak için çiçekler, tablolar ve özel tabelalar ekleyin. Restoranınızı yeniden adlandırın ve gerçekten kendinize ait hale getirin!