Hole Digging Master
Kurallar olabildiğince basit - çukuru kazın. Derin kazın. Hayal edebileceğinizden bile daha derine. Ellerinizi kirletmekten korkmayın, çünkü toprağın altında sizi bekleyen gerçek bir hazine var. Kazmaya başlayın ve mucizeler gerçekleşsin. Çimlerinizin altında neler olabileceği hakkında hiçbir fikriniz yok. Bulduğunuz her şey satılabilir ve aletlerinizi geliştirmek veya daha hızlı kazmanıza ve daha fazlasını bulmanıza yardımcı olacak yeni ekipman satın almak için kullanılabilir. 8 GİZLİ MADEN Oyun boyunca gizli tünelleri ve özel alanları ortaya çıkarın. 20 TÜR CEVHER Her biri benzersiz değer ve yükseltme potansiyeli sunan çok çeşitli cevherleri keşfedin. 3 TÜR KAZI ALETİ Aletinizi Kürekten Matkaba ve Elektrikli Süpürgeye kadar yükseltin. SARF MALZEMELERİ Patlayıcı güç için Dinamit ve karanlık alanlarda daha iyi görünürlük için bir Lamba kullanın. 4 BİYOM Kazma deneyiminizi ve kaynak mevcudiyetinizi etkileyen çeşitli ortamları keşfedin. 69 YÜKSELTME Nadir mineraller için özel yükseltmeler de dahil olmak üzere güzel ve sağlam bir yükseltme sistemiyle tüm ekipmanlarınızı geliştirin. NOSTRA.GAMES ekibinin yeni eğlenceli oyununa göz atın. Gerçek derinliklere ulaşabilecek misin?