My Horse: Bonded Spirits
Sizin hikayeniz: Maceranıza bir haranın gelecekteki isteksiz varisi olarak başlayın. Şımarık bir veletten daha fazlası olduğunuzu kanıtlayın. Sıfırdan başlayın ve bir harayı nasıl tutacağınızı ve yöneteceğinizi öğrenin; bu inanılmaz derecede ödüllendirici bir meydan okuma olacak - harayı eski ihtişamına geri döndürün! Yolculuğunuz boyunca hiçbir şeyin atlarınızla aranızdaki bağ kadar kalıcı olmadığını keşfedin! Hara çiftliğinizi yönetin ve eski ihtişamına kavuşturun! Hara çiftliğiniz iyi durumda değil - işiniz onu yeniden inşa etmek, bu da bir hara çiftliği tutmak konusunda biraz beceri ve bilgi gerektirecek. Çiftliği eski haline getirmek ve bakımını nasıl yapacağınızı öğrenmek için becerilerinizi geliştirin ve bilgi edinin. Çalışanlarınızı ve diğer atları yönetin. Hara çiftliğinin bir harabeden siz ve atlarınız için bir yuvaya dönüşmesini izleyin. Edinebileceğiniz tek arkadaş atınız değil! Eyerleyin ve Chestnut Glen'in pastoral açık dünyasını ve çevresindeki manzarayı keşfedin. Etrafta dolaşarak ve köy sakinleriyle tanışarak haranın yeniden inşasına yardımcı olun - onlarla takılın ve sizin ve haranın itibarını artırmak için görevleri tamamlayın. Unutmayın, tanıştığınız herkes sizinle arkadaş olmak istemeyecektir. Bazı insanlar atları sevmez bile! Hayalinizdeki at: My Horse: Bonded Spirits'te sadece kendi görünüşünüzü değil, atınızın ve haranınkini de değiştirebilirsiniz. Atınız için çeşitli aksesuarlar, saç stilleri ve eyerler seçin, böylece dünyada şık bir şekilde dörtnala koşabilirsiniz. Sadece ahırları değil tüm çevreyi güzelleştirmek için dekorasyonlar yerleştirin ve harayı yenileyin! Çeşitli yarışmalarda kendinizi kanıtlayın: Atınızla aranızdaki bağın yarışmaları kazanacak kadar güçlü olduğunu düşünüyor musunuz? İkiniz arasında ne kadar çok güven varsa, atınız yeni becerileri o kadar kolay öğrenecek ve yeni zorluklardan o kadar az korkacaktır.