Pet Shop Simulator
Bir Pet Shop Yönet Pet Shop Simulator'da ana göreviniz bir pet shop yönetmek olacak. Görevleriniz, hayvanlar için harika yeni evler bulmanın yanı sıra, onların harika ve refah içinde bir yaşam sürmelerini sağlamak da olacaktır. Bu nedenle, pet shop'unuzu doğru stok ile donatın, böylece evcil hayvanınızı verdiğinizde gerekli aksesuarlarla birlikte sağlanmış olsun. Müşterilerinizin hayallerini gerçekleştirin Her türlü müşteri pet shop'unuza gelecektir, bunlar arasında yaşlılar, çocuklu ebeveynler veya öğrenciler bulunur. Her biri, bakım ve sevgiyle çevrelemek istedikleri evcil hayvanlarıyla ilgili özel tercihlere sahip olacaktır. Rolünüz, hayallerini gerçekleştirmek ve onlara mükemmel bir evcil hayvan bulmak olacaktır. Evcil hayvanlarınız için doğru aksesuarları bulundurduğunuzdan emin olun Müşterileriniz için doğru evcil hayvanları seçmek, harcamanız gereken tek şey değildir. Her evcil hayvana uygun yiyecek, ekipman ve alacakları aksesuarları sağlamak da bir o kadar önemlidir. Evcil hayvanlarınız için doğru kafes boyutunu, en iyi yiyecekleri ve tüylerini taramak için fırçaları seçtiğinizden emin olmalısınız. Oyuncakları ve ödülleri unutmayın! Her küçük detay, evcil hayvanın refahını etkileyecektir. Pet shop'unuzu yönetin ve ona iyi bakın Bir pet shop sahibi olarak, oyunda sizi bekleyen zorluklardan biri, tüm dükkanın düzgün bir şekilde yönetilmesidir. Mağazaların çeşitlerini kontrol edin, sipariş verin, müşterilerinizin isteği üzerine özel ekipmanlar ithal edin. İşletmenizin doğru yönetimi size birçok fayda sağlayacak ve evcil hayvanlarınız için mükemmel bir ev bulmanızı da sağlayacaktır. Evcil hayvan işinizi geliştirin Pet shop'unuzu yönetin ve geliştirin, alanını, imkanlarını ve çeşitlerini genişletin. Müşterilerinize ve onların görüşlerine önem verin, çevrede yeni mülkler satın alın ve işinizi büyütün!