Atelier Series Legacy BGM Pack
BGM'yi geçmişten en sevdiğiniz şarkılarla değiştirin! Oyundaki arka plan müziğini değiştirmek için kullanılabilecek önceki Atelier series şarkılarından oluşan bir BGM paketi eklendi. "Atelier Marie: The Alchemist of Salburg" oyunundan "Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy" oyununa kadar geçmiş Atelier series başlıklarından 1.000'i aşkın şarkıdan oluşan özel bir seçki içerir. Not: Bu içerik bazı diller için İngilizce olarak görüntülenecektir. BGM paketi base building kilidi açıldıktan ve bir Gramophone yerleştirildikten sonra kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.