Yumia and Flammi Swimsuit Set
Yumia ve Flammi için mayo kostümleri. Hem Yumia hem de Flammi için özel birer mayo kostümü eklenir (toplamda iki adet). İçerik Listesi: - "Waterside Alchemist" Costume for Yumia - "Flying Water Jug" Costume for Flammi Not: - Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir. - Bu ürün "Atelier Yumia Season Pass" içeriğinin bir parçasıdır. Bu içeriğin dâhil edildiği başka ürünler de olduğunu lütfen dikkate alın. Çift alım yapmamaya özen gösterin. - Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.