Sky Oceans: Wings For Hire
Gökyüzü Korsanları Devri Geri Dönüyor! Dokunaklı Bir Hikaye, Yürek Isıtan Bir Mesaj... Anlam arayışını konu alan dokunaklı bir hikayenin anlatıldığı klasik RPG deneyimini yeniden yaşa. Glenn Windwalker rolüne bürünüp korsan ekibini topla ve İttifak'a karşı savaş. Heyecan Dolu Sıra Tabanlı Hava Muharebeleri Masmavi açık gökyüzünde yapılan stratejik sıra tabanlı hava muharebelerinde düşmanlarınla mücadele et. Saldırılarını taktiksel olarak planlayıp stratejini durmadan değişen senaryolara göre uyarla! Grubunu kurup hava gemilerini özelleştir Karman çorman hava korsanlarından bir takım kur, dolambaçlı hikayede ilerledikçe yeni özel yeteneklerini kullanarak hava gemilerini yükselt! Kaynaklarını yönet ve hava gemisi departmanlarını stratejik olarak genişlet. Kaptan olmaya yetecek yüreğin var mı? Harikalarla Dolu Güzel mi Güzel Bir Dünya Studio Ghibli'den ilham alınarak hazırlanan göz alıcı görsellerle çeşitli ortamlar ve hafızalara kazınacak karakter tasarımları oluşturuldu. Yeni kasabaları ve kültürleri keşfedip yerel sorunların çözülmesine yardım ederek sakinlerin desteğini ve güvenini kazan. Orijinal Orkestra Oyun Müziği İncelikle hazırlanan orijinal oyun müziği, yolculuğun boyunca sana eşlik edecek.