VED
Elle çizilmiş büyüleyici görsellere ve animasyonlara, eşsiz bir ışınlanma sistemine, sıra tabanlı savaş mekaniklerine ve roguelite özelliklerine sahip olan VED, hikâye odaklı bir RYO'dur. Zengin hikâye anlatımını deneyimleyebileceğin fantastik bir dünyaya adım at, geri dönüşü olmayan onlarca sonucu ve alternatif sonu gör, öğrenmesi kolay ama uzmanlaşması zor olan oynanışın keyfini çıkar! VED, yeni bir hayat kurmak için Micropolis şehrine gelen genç kahraman Cyrus'ın hikâyesini anlatır. Micropolis'e geldikten sonra Cyrus aniden birbirine bağlı iki dünya arasında ışınlanabildiğini keşfeder. Bu dünyalar gizemli uçan adalarla, tuhaf yaratıklarla ve tehlikeli canavarlarla doludur. Her kararın önemli olduğu etkileşimli bir hikâyeyi deneyimle ve Cyrus'ın bu büyülü yer hakkındaki gerçeği açığa çıkarmasına yardım ederek iki dünyanın da kaderini belirle. Görevinde başarılı olmak için Ved'lerin güçlü büyülerinde ustalaşmalısın. Oyunun devasa fantastik dünyası, karakterleri ve görsel tasarımı çeşitli kültürlerden ve mitolojilerden esinlenerek oluşturulmuştur. Cyrus, görevi boyunca yaşanan olaylara farklı açılardan bakan birçok grupla karşılaşacak. Büyülü topraklarda ve gerçek dünyada yaşayan kişilere yardım ederek hem kendisini hem de bu iki evreni daha yakından tanıyacak. Daha da önemlisi bu dünyaları nasıl kurtaracağını veya yok olmalarına sebep olabileceğini öğrenecek. Yeni büyülerin kilidini açmak ve eşsiz yetenek kombinasyonları oluşturmak için Troglodyte köyünde yeni yapılar inşa et. Birlikte kullanıldığında daha da kuvvetlenen büyülü güçleri seçerek güçlü düşmanlarını saf dışı bırak ve alt et. İki farklı dünyayı keşfet, tuhaf yaratıklarla yüzleş ve Ved'lerin büyülerinde ustalaş! Ana özellikler: ■ Her kararın geri dönüşü olmayan sonuçlara ve alternatif sonlara yol açabildiği, değişken bir hikâye. ■ Yaşanan olaylarla ilgili farklı görüşlere sahip birçok grup. Dinamik ilişki sistemiyle ana karakterlerin kararlarını etkileyebilirsin. ■ Yenilikçi, sıra tabanlı savaş sistemi. Bulunduğun konumu etkili kullanarak avantaj elde et. ■ Kendin ve müttefiklerin için bir köy kurarak yeni becerilerin ve yeteneklerin kilidini aç. ■ Kahramanın üzerine oyunun sonuna kadar sürebilecek bir lanet veya lütuf uygulayan eşsiz, etkileşimli olaylardan oluşan bir sistem. ■ Oyun, sana maceranda eşlik edecek senfonik, folk ve hip hop türlerinden oluşan oyun müziklerine sahiptir.