Flint - The Treasure of Oblivion
Kaptan Flint, arkadaşı Billy Bones ve mürettebatının yardımlarıyla gizemli bir hazineyi bulmak için yelken açıyor. Bilinmeyenin çağrısı onu heyecanlandırırsa bu maceranın onu özgür kılacağından henüz şüphe duymuyor. Flint: Treasure of Oblivion’ın fantastik atmosferinde korsanlık dünyasına adımınızı atın. Çizgi roman tarzı hikâye anlatımı ve taktiksel sıra tabanlı savaşlar sayesinde kendinizi zengin, detaylı ve heyecan verici bir evrenin içinde bulun. - SIRA TABANLI TAKTİKSEL SAVAŞ İyi hazırlık yapmak çok önemlidir: Benzersiz becerilere sahip mürettebatınızı seçin, yeni beceriler edinin ve zarlarınızı geliştirin. Taktiksel aşamalar sırasında becerileri ve nitelikleri tetiklemek için kartlar kullanın ve zar atarak dövüşü etkileyin. - ÇİZGİ ROMAN TARZI ANLATIM Çizgi romanların bilindik tarzının (yansıma ifadeler, konuşma baloncukları) dışında oyunculara özgün ve dinamik çizgi roman çerçeveleri sunan bir hikâyenin keyfine varın. - OKYANUSLARI AŞAN BİR KEŞİF Fransız şehri Saint-Malo’dan Orta Amerika’nın egzotik diyarlarına kadar harika bir dünyayı keşfedin. Unreal Engine 5’in gücünü kullanarak çeşitli ortamları (şehirler, kamplar, ormanlar, mağaralar...) ziyaret edin - TARİHTEN İLHAM ALINARAK TASARLANAN KORSAN DÜNYASI Oyunda tarihî ögeler (dil, kostümler, silahlar) birleştirilerek korsan dünyası aslına sadık bir şekilde yeniden yaratılmıştır. Bu da oyun deneyimini daha da sürükleyici bir hâle getirmektedir.