Echoes of the End: Enhanced Edition
Hayatının Yolculuğuna Çık Kadim büyüye doğuştan yatkın, güçlü bir safkan olan Ryn olarak oyna. Kardeşi totaliter bir imparatorluk tarafından esir alınan ve ana yurdu savaşta yok olma tehlikesiyle yüzleşen Ryn ailesini ve halkını korumak için başkaldırmalı. Ryn, geçmişinden kaçamayan deneyimli âlim Abram ile yeni dostluklarının teste tabi tutulacağı, gömülü sırların açığa çıkacağı ve yok olmaya yüz tutmuş bir dünyada güç sahibi olmanın ne anlama geldiğini göreceği bir yolculuğa çıkar. Güzellik ve Çatışma Dolu Paramparça Bir Dünya İzlanda'nın vahşi tabiatından esinlenen Echoes of the End büyünün ve makinelerin harmanlandığı buzullarda, volkanların derinliklerinde ve unutulmuş harabelerde geçer. Canavarlar, gizemler ve kayıp bir medeniyete ait yadigârlarla dolu, elle çizilmiş bir dünyayı keşfet. Kılıç ve Büyü ile Çatışmada Ustalaş Düşmanlarını savaş alanının ötesine fırlatarak veya ayakta kalmak için can çalarak yakın dövüş saldırıları ve yıkıcı büyüler arasında rahatça geçiş yap. Yeteneklerinle yıkıcı saldırılar yapabileceğin fırsatlar oluşturan Abram'la omuz omuza dövüş. Platform ve Bulmaca: Gelişen Bir Macera Her bölümde zamanın geriye sarmak ve yer çekimi kanunlarına meydan okumak gibi benzersiz gezinme ve bulmaca mekanikleri bulunuyor. Gelişen gezinme yetenekleri ile nefes kesici bir dünyada sıçrayarak, atılarak ve çift zıplayarak ilerle. Güçlerini Özelleştir, Geliştir, Ustaca Kullan 40'tan fazla yükseltme, 13 kıyafet ve 20 yadigârla Ryn'in yeteneklerini şekillendirerek çatışmalara yaklaşımını yenile. Tüm zorluklara göğüs germesi için karakterini geliştir veya tek tarzda ustalaşarak dünyayla dilediğin gibi yüzleş. Oyuncu Geri Bildirimleriyle Geliştirildi Echoes of the End: Enhanced Edition, oyunun çıkışından beri oyuncuların gönderdiği geri bildirimler doğrultusunda geliştirilen, neredeyse tüm kısımlarını elden geçiren ve yeni özellikler ekleyen ücretsiz bir güncellemedir. Bazı özellikler: - Değişen çatışma sistemi ve animasyonlar - Özel dizilimler için açılabilen 13 kıyafet ve yadigâr içeren yeni ekipman sistemi - Yeni Oyun+ - Yeniden düzenlenen giriş ve oyunun başında daha hızlı ilerleme - Hareket, kontrol ve genel performans iyileştirmeleri Tüm değişiklikler Echoes of the End'in en eksiksiz sürümünü sunmak için topluluğumuzla kurduğumuz iletişimle oluşturuldu. Umarız Aema'nın yeni geliştirilmiş dünyasında maceraların keyfini çıkarırsın.