Songs of Silence
Songs of Silence, derin, taktiksel oyun deneyimini hızlı tempolu otomatik savaşlarla ve ilgi çekici, etkileyici bir anlatımla birleştiren bir fantezi strateji oyunudur. Art Nouveau hareketinden türetilen benzersiz bir grafik tarzında sunulan Songs of Silence, klasik bir türün evriminin güzel bir örneğidir. Oyun, kapsamlı bir tek oyunculu, hikaye odaklı kampanya ile çok sayıda rekabetçi ve işbirlikçi çok oyunculu modlar sunarak sonsuz bir tekrar oynanabilirlik değeri sağlar.