"The Red Alchemist & the White Guardian" Costume Set
"Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian" kostümleri̇! Viktor ve Isla için birer iş birliği kostümü eklendi. Not: Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.