Crossout
Gå med i CROSSOUT, det postapokalyptiska MMO-actionspelet! Bygg dina unika stridsmaskiner från dussintals utbytbara delar, kör dom in i striden och krossa dina fiender i explosiva strider spelare mot spelare online! Huvudfunktioner: - Unika fordon, som skapas av spelarna med en mängd olika tillgängliga delar: Från små, smidiga buggies till tunga off-roadfordon med larvfötter. - Fullständigt kreativ frihet och tusentals möjliga kombinationer: Skapa fordon av alla former med hjälp av dussintals delar, en stor mängd pansar och vapen samt stödsystem. - Avancerad skademodell: Förstör någon del av en fiendemaskin och det kommer att påverka fordonets prestanda direkt. - Enorm vapenarsenal: Från motorsågar och borrmaskiner till maskingevär, raketgevär, flygande drönare och stealth-generatorer. - Din egen verkstad: Skapa nya, avancerade delar och auktionera ut dom marknadsplatsen i spelet. - Handelsalternativ: Varje del som du har samlat i striden kan säljas till andra spelare.