Crossout — Cleaner Starter Pack
— Unik pansarbil: ”Accomplice”; — Vapen: kanontorn ”ZS-33 Hulk”, kanontorn ”DT Python”; — Kupé: ”Bear”; — Unikt karaktärsporträtt: ”Hog”; — Unik dekal ”Scavenger’s mark”; — Unik färgburk ”Crust”; — 650 mynt i spelet. — Maximalt antal delar ökat till 50. Alla i Dalen vet att Sökarna är en del av ”Brödraskapet" - en militär organisation som även inkluderar Stäppvargarna. Det är därför som disciplin och strikt hierarki är mycket viktigt och fördelaktigt för Scar AB:s medarbetare. Men varje karriärstege har en baksida – dess första steg. Hog anslöt sig nyligen till Sökarna, men han har redan visat sig vara en ansvarsfull arbetare när det kommer till att hitta det användbara "skräpet" och skydda det från fientliga gäng. Scar skulle gärna marknadsföra rookien, men "han har precis börjat jobba här". Tur att Hog är en professionell legosoldat som bara är intresserad av belöningen, och att Sökarna betalar alltid sina skulder. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 50. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Unika porträtt är en fantastisk möjlighet att sticka ut bland överlevarna. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!