Mars Survivor: Complete Edition
Efter en asteroidkatastrof kraschlandar ditt rymdskepp i Mars ödemark. Upptäck planetens mysterier, planera din flykt och bygg ett skydd för att skydda dig själv! Funktioner: - Få premiumförsörjningslådor med mycket skrot, rustning, vapen och material! - Använd ytterligare 1500 juveler - Navigera genom Mars utmaningar - Utforska planetens hemligheter och upptäck gömda material - Bygg ett skydd och skydda dig mot Mars hårda miljö! - Försvara dig mot utomjordiska invasioner och avslöja hemligheterna om Mars varelser! - Samla syre och viktiga material från gamla rymdskepp för att överleva - Planera din flykt och säkra din resa tillbaka till Jorden! - Öppna episka loot-lådor för att byta eller uppgradera din utrustning Ge dig ut på farliga expeditioner för att samla information och resurser. Bekämpa horder av utomjordiska varelser och rädda andra överlevande. Använd deras färdigheter och kunskap för att försvara din bas mot en massiv fiendeattack! Bli den sista överlevaren på Mars, vandra genom vildmarken och bevisa dina överlevnadsfärdigheter!