Crossout – Dragonfly
– Unikt pansarflygplan: ”Trollsländan” – Ny rörlig del: rotor ”MR-2 Lönnen” – Ny rörlig del: rotor ”Impeller” – Kupé: ”Harpyan” – Vapen: raketgevär ”Syrsan” (2 st.) – Hårdvara: motor ”Geparden”, modul ”Utökad ammunitionslåda”, omladdningsförstärkare ”KA-2 svänghjul”, försvarsmodul ”Argus” – Porträtt: "Odonata" – Tidig tillgång till nya byggnadsdelar – 1500 spelmynt – Det maximala antalet delar ökas till 75. Konsekvenserna av en konflikt kan ibland vara värre än själva konflikten, och fraktionskriget är inget undantag. Sammandrabbningen mellan militärens dödliga pansarflygplan och Pyromanernas galna passion för explosioner förvandlade inte bara Dalen till ett slagfält, utan gav också upphov till de ”bevingade drakar” som sprider skräck både på marken och i luften. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 75. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop! Lystring! Lägena med pansarflygplan och en särskild plats för dem blir tillgängliga från ryktesnivå 10 med Ingenjörsfraktionen!