Crossout — Iron Beast
– Unik pansarbil: ”Järnbesten” – Nya rörliga delar: robotben ”Förare” (2 st.) – Ny hårdvara: ”Gyroskopet” spridningsstabilisator (2 st.) – Vapen: ”Gremlin” (3 st.) – Kupé: ”Frysboxen” – Hårdvara: ”RN Sälen” kylare, ”Black häst” motor, ”Ammunitionsförråd” ammunition – Porträtt: ”Trevor Hass” – Färgburkar: ”Halvljus” och ”Gul glans” – En uppsättning klistermärken och dekorationer – En uppsättning byggnadsdelar – 1 500 spelmynt – Det maximala antalet delar ökas till 60. När Arkitekterna för första gången fick tag på stridsvandrare var Hass den förste som fick styra en. Hans erfarenhet av tunga maskiner visade sig vara ovärderlig: vandraren rörde sig som en levande varelse. Och när khanatet inledde sina attacker mot ”Sinnets vagga” skickade Eva dit Trevor som ansvarig för säkerheten i laboratoriet. Han hanterade hotet snabbt. Han är lugn och kallblodig under strid, som om han spelade ett taktiskt sportspel. Och hans motståndare klarar sig sällan till andra halvan av matchen. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 60. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!