Crossout — ‘Snappy’ Bundle
Det här paketet innehåller: - Unikt förstärkt pansarfordon ”Snappy”; - Unik cab 'Duster'; - Pansarfordonsvapen — två ”LM-54 Chord” maskingevär. När du återvänder till garaget efter inköpet kommer spelet automatiskt att ge dig möjligheten att skapa ett nytt fordon. Du kan även göra detta senare - öppna ritningsmenyn, välj ett fordon och tryck på ”Ladda”. Vissa delar får du bara ha en uppsättning av i ditt konto. När du köper flera paket med samma delar kommer de inte att ökas på! Ett köp av ett paket nu ger dessutom spelaren tidig tillgång till vissa byggnadsdelar för fraktionen. Dessa delar kommer att bli tillgängliga omedelbart vid inköp och de utfärdas inte igen när motsvarande ryktesnivå uppnås.