Crossout — Chimera
– Unik pansarbil: ”Chimera”; – Rörliga delar: "Ikarus IV" (4 st.); – Kupé: "Kvantumepisk"; – Vapen: Kanonen ”Bödeln 88 mm” (2 st.); – Hårdvara: Motorn ”Koloss”, osynlighetsmodulen ”Kameleonten Mk2”, omladdningsförstärkaren ”KA-2 svänghjul”, ammunitionen ”Ammolager”, generatorn ”FG kraftsamlare”, specialmodulerna ”Domkraft” och ”Radio”; – Porträtt: ”Ödeläggaren”; – Dekorationer: ”ÖGA” (2 st.); – Färgburkar: ”Halvljus”, ”Dynamiskt pansar” och ”Levande metall”; – En uppsättning byggnadsdelar; – 4 200 spelmynt; – Det maximala antalet delar ökas till 55. Den första träffen med Ödeläggarna visade att de använder pansarfordon som erövrats från överlevarna. Dessa fordon var ofta redan stridsskadade och hade bisarra former. Allt förändrades när Lloyd tog över rodret. Nya fordon, som till och med kan stå emot Syndikatet, har dykt upp i Ödeläggarnas led. Beväpnade med den galna vetenskapsmannens teknologi, blev de ett hot mot hela Dalen. 01110000 01110010 01101111 01110100 01101111 01100011 01101111 01101100 Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!