CI GamesStrzelanki
Seria Sniper Ghost Warrior Contracts pokazała graczom, jak zabójczy musi być elitarny snajper. Teraz możesz zakupić gry Sniper Ghost Warrior Contracts 1 i 2 w pakiecie, by doświadczyć wyzwania obu dramatycznych kampanii dla jednego gracza. Stosuj działania z ukrycia, taktykę i precyzję, by likwidować cele w najbardziej satysfakcjonujący sposób. W pakiecie znajdziesz podstawowe wersje obu części gry: Sniper Ghost Warrior Contracts 1 i Sniper Ghost Warrior Contracts 2.