Skull & Bones Skin Pack
Niech twój arsenał odzwierciedla wewnętrzny mrok i upamiętnia klęskę wrogów dzięki pakietowi DLC „Czaszka i kości” zawierającemu dwie mrożące krew w żyłach skórki pasujące do wszystkich modeli broni w grze. Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.