Claws are Out Skin Pack
Zmuś wrogów do posłuszeństwa rykiem i pazurami! Pakiet DLC „Wysunięte szpony” zawiera trzy kocie skórki broni kompatybilne ze wszystkimi modelami w grze – po to, by twój arsenał zyskał dodatkowy pazur. Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.